Jurnalul National si Biblioteca pentru toti

jn-horatiu-malaelejn-andreea-raicu

Una dintre campaniile care imi plac cel mai mult (impreuna cu cea de la Radio Guerilla) este cea initiata de Jurnalul National. Imi place foarte mult datorita obiectului sau, un rapel catre cultura, literatura, arta si prin implicarea unor persoane publice precum Marius Tuca, Nadia Comaneci, Grigore Lese, Ion Cristoiu, Oana Pellea, Mihaela Radulescu,  Andreea Raicu si Horatiu Malaele.

Pe langa obiectivul clar de promovare a colectiei, la fel de evidenta este intentia de pozitionare: un jurnal elitist, autentic, ce mizeaza pe valorile traditionale, cultura romaneasca si importanta lecturii.

Campania a fost « regizata » de Griffon and Swans.

Colectia cuprinde:

  • Cel mai iubit dintre pământeni vol 1- Marin Preda (18 martie)
  • Cel mai iubit dintre pământeni vol 2 – Marin Preda (25 martie)
  • Cel mai iubit dintre pământeni vol 3 – Marin Preda (1 aprilie)
  • Mircea Eliade – Maitreyi (8 aprilie)
  • Cella Serghi – Pânza de păianjen (15 aprilie)
  • Mateiu Caragiale – Craii de Curtea Veche (22 aprilie)
  • Enigma Otiliei vol 1- George Călinescu (29 aprilie)
  • Enigma Otiliei vol 2 – George Călinescu (6 mai)
  • Fănuş Neagu – Îngerul a strigat (13 mai)

Pretul unui volum este de 10,9lei. Colectia de carti de literatura romaneasca „Biblioteca pentru toti” va fi distribuita in toate chioscurile de presa si abonatilor la Jurnalul Plus.

„Trăim într-o lume cu o mie de posibilităţi sau niciuna.
O lume în care am ajuns să uitam cine suntem.
Trebuie sa începem să redescoperim ce-i al nostru: valorile, tradiţia, cărţile cu care am crescut, care trebuie sa fie în fiecare casă, pe care trebuie să le dîm mai departe.
Nu uita niciodată asta.”

Jurnalul National

2 responses to “Jurnalul National si Biblioteca pentru toti

  1. Imi cerea un nene care le vindea 130000 in loc de 109000 lei, ca cica trebuie taxa ca mi-a pastrat cartea. M-am enervat si n-am mai cumparat nimic. 😦

  2. Eu le cumpar. Desi le-am mai citit de cateva ori, pe unele. Ar fi ceva daca oamenii ar citi mai mult. Dar de cind cu internetul asta..

Lasă un comentariu